Projek SpiralGon 5 - Kemahiran dan Pengalaman

Hello, everyone! Hari ini kumpulan kami telah berjumpa buat pertama kalini secara fizikal untuk menguji keberkesanan permainan SpiralGon ini. Ketika projek SpiralGon ini dijalankan, saya sangat seronok untuk melakukan setiap tahap proses untuk membinanya. Terutamanya apabila berjaya mengaplikasi pembelajaran yang saya pelajari dalam kelas menjadi sesuatu permaian yang dapat memberikan manfaat kepada orang lain. Sebagai seorang 'creators', saya berharap agar permainan yang dibangunkan untuk pendidikan dapat membantu pelajar menjalani pembelajaran yang menyeronokkan. Melalui projek ini, saya juga percaya bahawa kemahiran saya dalam mencipta sesuatu berasaskan teknologi dapat digunakan pada masa depan untuk membantu dalam perjalanan kerjaya saya.


Proses permaian SpiralGon dijalankan.

Comments

Popular posts from this blog

Projek SpiralGon 3 - Teknologi Dalam Pendidikan

Projek SpiralGon 4 - Kemahiran Kendiri