Projek SpiralGon 4 - Kemahiran Kendiri

Hello, everyone! Kembali lagi dalam perbincangan projek SpiralGon. Kali ini dapat meneruskan perbincangan dengan menyediakan soalan-soalan mengenai topik Polygon bertujuan untuk membantu pelajar meningkatkan pengetahuan dalam pembelajaran. Setelah itu, kami membina permainan video dengan menggunakan aplikasi Metaverse berdasarkan soalan yang telah disediakan. Kami membina 10 video soalan permainan dan menjadikan dalam bentuk QRcodes. QR codes ini kemudian diletakkan dalam board games yang telah kami reka dengan menggunakan aplikasi Canva. Melalui aktiviti ini, saya dapati perancangan dan kemahiran perlu digunakan dalam menggabungkan pelbagai elemen teknologi untuk membina projek inovasi ini. Oleh itu, saya dapat  meningkatkan kemahiran saya dalam teknologi dan secara tidak langsung membantu saya untuk berfikir lebih jauh dalam merancang sesuatu sebelum tindakan dilakukan.

SpiralGon Board Games


Comments

Popular posts from this blog

Projek SpiralGon 3 - Teknologi Dalam Pendidikan

Projek SpiralGon 5 - Kemahiran dan Pengalaman